motolub.jun.pl Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Konkret fotki i filmiki :]
Autor Wiadomość
szuwal 
zdónter :D



Maszyna: Ogar 900
Wiek: 24
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: POniatowa
Wysłany: 16 Styczeń 2010, 21:53   

zębatka z przodu 13 z 14 i rwie ogiego :D a tak po za tym to orginał

[ Dodano: 2010-01-16, 22:10 ]
http://www.youtube.com/watch?v=mKKc8m5Lhf8 i taki filmik jesczę :D
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...

MOTORBIKE TEAM BEŁŻYCE
 
 
     
REKLAMA 
rox to maszyna xD


Maszyna: Ogar 900
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 23
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 19:47   

 
 
     
aerox 
rox to maszyna xD



Wiek: 25
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Lublin
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 19:47   

no to to są moje początki ;p

jeszcze na peugeocie ;p z wakacji peugeocik zprzedany już ;p




Z kolegą ;p



a teraz na roxie ;p






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Smigam roxem ;p
 
 
     
Diver



Maszyna: Aprilia SR
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 410
Skąd: LBN
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 22:02   

@aerox wszystko spoko tylko mały błąd Sprzedany :) Człowiek uczy się na własnych błedach :)
_________________
Normalnie, (nie) normalni :)
 
     
aerox 
rox to maszyna xD



Wiek: 25
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 01:00   

Divers/TheDiabllo no ale roxem sobie ganiam cały czas ;p a fotki na peugeoocie tak wrzuciłem bo je znalazłem ;p
_________________
Smigam roxem ;p
 
 
     
KubaS



Maszyna: Aerox
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 102
Skąd: RDZ
Wysłany: 23 Styczeń 2010, 23:19   

aerox,
Jemu chodzilo o bład ortograficzny. Nie błąd że go sprzedałeś. ;]
_________________
Byle do sezonu... Byle do sezonu... :>
 
     
Veis
[Usunięty]

Wysłany: 26 Styczeń 2010, 18:32   

http://www.youtube.com/watch?v=OBRuTz3ml_c
 
     
Diver



Maszyna: Aprilia SR
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 410
Skąd: LBN
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 19:37   

Veis napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=OBRuTz3ml_c



na www.stuntpoland.com jest o tym recenzja już czytałem no chłopaki sa mega xD
_________________
Normalnie, (nie) normalni :)
 
     
emikyton 
prawie jak stunter



Maszyna: Booster Spirit Stunt Edition/Piaggio Skipper
Wiek: 24
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 104
Skąd: Janów Lubelski
Wysłany: 10 Luty 2010, 21:15   



Od lewej: Gajduss, Ja, Sebek
Stunt Gays Squad :lol:
 
 
     
Diver



Maszyna: Aprilia SR
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 410
Skąd: LBN
Wysłany: 10 Luty 2010, 22:32   

Boże!! nareście mój ulubiony temat został poruszony... emikyton jak masz więcej fotek to wrzucaj ! :P A ta fotka pro ;]
_________________
Normalnie, (nie) normalni :)
 
     
KubaS



Maszyna: Aerox
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 102
Skąd: RDZ
Wysłany: 10 Luty 2010, 22:55   

cos ode mnie


[ Dodano: 2010-02-10, 22:56 ]
jutro wrzuce reszte
_________________
Byle do sezonu... Byle do sezonu... :>
 
     
emikyton 
prawie jak stunter



Maszyna: Booster Spirit Stunt Edition/Piaggio Skipper
Wiek: 24
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 104
Skąd: Janów Lubelski
Wysłany: 11 Luty 2010, 17:06   



Pierwsze próby hc stoppie .. stare zdjęcia mam, nie mam nic z grudnia, oprócz wypadów do zamościa. Czekam aż śnieg zginie i coś się skręci na szybkiego.
 
 
     
KubaS



Maszyna: Aerox
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 102
Skąd: RDZ
Wysłany: 14 Luty 2010, 00:59   

emikyton, wychodzilo juz hc?
_________________
Byle do sezonu... Byle do sezonu... :>
 
     
Rembi 
Stunter



Maszyna: Derbi Senda / był Rox
Wiek: 26
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 93
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 18 Luty 2010, 12:19   

http://www.youtube.com/watch?v=e8fdf9qrBRU

Takie o dłuższe wheelie :-]
_________________
- Ej Rembi pożycz cyrkla...
- Nie mam, skręciłem wszystkie :D
 
 
     
AngeLSW 



Wiek: 26
Dołączyła: 10 Sty 2010
Posty: 110
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18 Luty 2010, 12:34   

Eeeee Rembi kozak jesteś;***
Aż przyjemnie sie ogląda;D
_________________
Nie ogladaj sie za siebie, życie jest przed Tobą.
 
 
     
Karpio 
Czerwony Kapturek



Maszyna: Suzuki RMX 50
Wiek: 24
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Chełm
Wysłany: 20 Luty 2010, 15:31   

Coś na nowy sezon :-P :



 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  






Tekst alternatywny



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl bblack wykonany został przez L3oN ikonki z Phore

| | Darmowe fora | Reklama